30 juni 2012

Väntar på det där smset..

Som kommer göra nåt avgörande! Väntar och väntar... Pallar inte vänta mer.. : / Men jaja, tid att tänka och yadayada. Jag fattar!! :) <3

I morgon blir det en tidig morgon, jag har utsläppet för hästarna, buuhh. :( Så ska som sagt upp tidigt och fixa de, sen ska uzzi även ridas på morgonen, dressyr. Wiiieeee. : ) Känner att de behövs på henne asså, stel som en pinne. Jobba på! Haha.... Även så kommer jag jobba med galoppombyten ( övningen i föregående inlägg! ). Hon kan la galopp ombyten sisådär, men jag vill att de ska SITTA. Så massa jobb på de. :=)

Skall snart gå och nana.. Annars orkar jag inte upp! Typiskt mig...

Jao kanske gör typ två till inlägg innan jag somnar. :)

Förresten förlåt för att ni fått så sjukt mycket mobiluppdatering det senaste. Men har inte haft tid att logga in på datorn! Men i bland funkar det ju? Ska bättra mig på de *.*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar