29 juni 2012

Oppsan.. (!)

Att jag inte bloggat idag är för att jag kände att jag ville lägga tiden till sadaf.
Så har inte haft lust helt enkelt!
Men fick de nu, bra va.. ?

Dagen har vart nice med massa prat, och typ chill!
Men vet ni? Jag och sadaf tog upp vår pool tidigare idah, haha gick sådär i början.. Skulle behövt några starka boys där, skulle inte varit fel.. ?
( huhheee. )
Men tillslut fick vi upp den, DUKTIGA BRUDAR, *stolt över oss*. Så nu står den där halv full med vatten och glänser, njaoo glänser var överdrivet.. Men men, i morgon ska vi fortsätta med att ösa i vatten! Haha kunde inte ta allt idag för då tömmer vi hela brunnen, eftersom poolen rymmer hur jäkla många liter som helst.. Yaya, vi fortsätter i morgon. ;)
Förresten i morgon kommer daffen igen, wiieee!

Uzzi fick vara ledig idag. De SPÖ regnade verkligen nu på kvällen när jag skulle rida.. Så de e varken kul för uzzi eller mig att rida i de, näähhh så i morgon går VI UPP I TID, och rider! Bra plan? Ska bara försöka hålla den med.. Haha.... Inte min bästa sida att gå upp tidigt.. :/

Jao nu ska jah chilla med lite musik så hörs vi sen.

Var bara tvungen att lägga upp en bild på poolen. DUKTIGA VI ÄR ELLER HUR?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar