27 juni 2012

Majken. <3

Skriver lite om henne denna gången!
Skriver här för hon behöver lite uppskattning av sina vänner, inga namn...

Majken, en grym, snygg, underbar person med ett hjärta av guld. <3 Hon ställer alltid upp och finns där. Man blir alltid glad av hennes skratt. Blir alltid så glad och sprallig av att höra de! ;) <3
Hon är en av mina vänner som betyder mycket för mig. INGEN just INGEN kan ta just HENNES plats i MITT hjärta! Hon betyder mycket för mig och kommer aldrig glömma henne!
Jag kommer att börja på ny skola och hon kommer stanna på min gamla ett år till eftersom hon är ett år yngre! Kommer sakna henne, men man kan ju ha kontakt på fritiden, right? Däremot lite svårare pga hästen tar typ all min fritid. Men man kan ju försöka. :)
På asken hatade jah dig men nu älskar jag dig gumman. <3
Ja som sagt, den bruden betyder mycket och är älskad! <3
puss och kram. ;) <333

Hittade ingen bild tyvärr.. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar