28 juni 2012

Linnea. <3

De går INTE att förklara med ord hur jäkla mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig gumman, de går verkligen inte..
Du ställer upp HELA tiden och hjälper en upp när man har de dom tuffast. Säger inte de ofta men jag är OTROLIGT tacksam över att du finns vid min sida och alltid är till hands!
Jag älskar dig MEST av allt.
Önskar att jag inte låtit andra personer kränkt ner dig, kan man spola tillbaka tiden? Näähhh tråkigt nog!
ÖNSKAR att jag kunde stå lika vid din sida som du gör för mig. Det betyder så himla mycket.
Medan alla andra sviker och sårar är det du som står kvar. Jag vet att jag har gjort de samma och svikit dig och sårat dig, men ja är sååååå ledsen. Har inset nu hur dåligt jag tidigare har fått dig att må, vill bara göra om, göra DET RÄTTA! Men de funkar tyvärr inte att spola tillbaka men ska inte svika dig igen gumman! Hoppas du tror på dom orden. Du tänker säkert jaja de är bara ord, men just nu är det inte de! De sanningen och kommer alltid att vara de! <3
Och ditt underbara skratt får en att trilla av stolen.. Dessutom är du otroligt söt, ragga upp den du gillar.. Han faller för dig direkt, lovar! <3 Puss.. Haha, vi gillar inte samma killar. Men tur är väl de... ?

Men ingen kommer någonsin kunna ta DIN plats i MITT hjärta. Aldrig ALDRIG aldrig ALDRIG Aldrig ALDRIG aldrig ALDRIG Aldrig ALDRIG aldrig ALDRIG!!!

Säger de för sällan, men ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT! <3 OCH DU BETYDER MER EN ALLT ANNAT! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar