Funderar på att gå till Liseberg nu till helgen. Åka atmosfear och allt roligt där! Drar la dit med lite goa vänner, alltid bra! Tänkte skaffa guldpass så jah kan hänga mycket där i sommar. Jao kanske någon man träffar där? Om ni ser mig kom GÄRNA fram och snacka lite! :))))

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar