.
07 maj 2012
Tidig morgon i mon.
Skall stå nere i centrum/samhället klockan kvart i åtta, blää! Tidigt som tusen, brukar ju gå upp då. Haha!!
Får se hur de går? Hahaha....
// Johanna
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar