07 maj 2012

Tidig morgon i mon.

Skall stå nere i centrum/samhället klockan kvart i åtta, blää! Tidigt som tusen, brukar ju gå upp då. Haha!!
Får se hur de går? Hahaha....

// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar