07 maj 2012

Åker mot hästeryd.

Skall titta på en gård där, hoppas de är nåt att ha! Bilder kommer inte, då jag respekterar deras annons och då kanske inte dom vill att man skall lägga ut bilder på deras gård, respekt!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar