11 september 2011

Tjabba allihopa..

>Jag är inte lika aktiv på bloggen längre som ni kanske märker. Jag har ingen tid och lust att blogga nu för tiden.
Så det kommer alltså inte komma upp lika mycket inlägg som förr. Men ska försöka så mycket när jag har lust och tid för.

Till dagens och gårdagens resultat/ i lerums mästerskapet 2011:
Lördag-dressyr:
Igår var det dressyr:) Jag vill bara påminna att jag INTE var med på lerumsmästerskapet!!!!Men Angelica, anna och Leah var med! dom bildade ett lag... Leah: vann:) Angelica: 2:A :) Anna: vet jag inte vilken plats. Men det blev hennes bästa poäng i det programmet. Så hela laget slutade på en 3:dje plats.:) Så alltså gula rosetter. :) Orkar inte lägga massa bilder så därför kommer dom i slutet av inlägget. :)

Hoppningen:
Söndag-hoppning:
Leah hoppade 40 cm eftersom det var hennes första tävling någonsin. :) Men det gick bra, hon gick fel fri, och gick vidare till omhoppning. Leah blev kummunsmästare i sin katogori. GRATTIS!!!! Anna : Kom ... kommer inte ihåg. menmen............... Angelica: fick ett stopp på ettan då hon hade dåligt tempo och han blev LÅNGG!! Sedan kom hon över, men fick sedan två ner. :( Ritten slutade med 12 fel. Och laget kom sist för dagen. :'( Gråbo vann i år igen, men nästa år då j'vlar ska ni få se felfria ritter! . ... hahah,.. Och vi ska ta hem den STORA,FINAOCH UNDERBARA VANDRINGSPRISET!!!

Kom endast en bild på angelica eftersom inte har hunnit redigera dom andra ännu! Kommer kanske ikväll.

Ska på bio i dag. Så blir lite chill kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar