13 september 2011

Hopp träning :)

Ja imorgon blir det hopp träning för Emma i paddocken. Ska bli sjukt kul. Det var länge sedan sen. Hoppar i ponny gruppen klockan fem. Det har inte blivit så mycket uppdatering nu den sista tiden på grund av att jag har ridigt sjukt länge varje dag.

P.g.a att Angelica är sjukt så har Linnea ridigt Nollis med mig igår och idag. Igår blev det en skritt tur ut i skogen och lite mys, var la typ ute i en timma. Angelica var sjukt idag med så vi red dom igen. Fast idag red vi i två och en halv timma. hahaa! Var ute och klättra lite grann och det bästa av ALLT" LINNEA RAMLADE AV. Han typ blev för något på stigen på väg ner från ett berg. Och bockade och galopperade ner. (berget var inte brant) Linnea tappade en stybygel under bocksprånget och tappade sedan andra och gled av bakom granen. Tyvär såg jag inte det men jag skrev -HÅLL DIG I MANNEN! haha. Men sedan ramlade hon av i diket och satt kvar jag ba - LINNEA TA HÄSTEN haha nollan gick belåtet där i från . Haha Linnea fick springa. Jag fick hjälpa henne upp igen. Fast att det var FÖRSTA gången i hela hennes liv att hon ramlade av blev hon inte rädd, hon satt och skrattade. hihihi,JAG MED"!!!!!  Nollan som ALDRIG fått av någon under denna tid vi har haft honom. Vi har haft honom över ett och ett halft år. Bortsätt när Angelica gick om kull med honom på tävling på gräs. Men inte ute så... HIhi"! SÅ nollan är belåten idag. Han har även galopperat fort idag. Vi skulle galoppera och jäklar. Linnea var borta på två sekunder... Jag skrattade så jag grät och kunde inte få stopp på Uzzi, som dampa och stegra sig. Skatta hela tiden. .. :) Tur att det var i slutet. :)

HAHAHHAHAAHAHHAHAHA! TREVLIG RIDTUR! LINNEA KOMMER NOG HA ONT I BAKEN I MON!!!!!HIHIHIHIHI!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar