30 september 2011

Hejsan :) uppdatering är noll!!

Ja jag vet. Men jag har inte orkat. Har inte änns loggat in på facebook. :( Eller inte änns på datorn?? Jaja.




Lyssa på denna låt, medans ni läser inlägget. :)




ja, jag måste berätta detta för er. Har verkligen den lusten.


Det finns så nmånga som försöker spela en person som dom igentligen inte är. Det stör mig så. Jag ska inte prata illa om någon. Men jag måste få ut mig detta. JAG TYCKER att Nellie verkar snäll och så men att hon inte riktigt är sig själv, men vad vet jag ? Jag kanske har fel, men som JAG TYCKER verkar hon lite omjord på något sett. Hoppas att ni inte tar detta fel, för jag menar inget illa.
Nu har jag sagt vad JAG TYCKER, skriv gärna vad ni tycker om personer som inte är sig själva.
Kommentera!

Till en helt annan sak. Så red jag dressyr för en som heter Anita, första gången. : Och det gick super.:) Hon lysnade, och var otroligt duktig. Jag med. hahaha. Fast igentligen är det ju så eftersom jag har utvecklat henne, hon är mycket bättre nu en vad hon var förut. Så det går framåt :) Jag har kommit på nya sett att kunna rida henna, med munnen, tekniken över hinder, arbeta med bakbenen då hon bara sprang och hade ingen riktig galopp. Men det går FRAMÅT"!!! Härligt. :) Jag har ju behövt eller behöver rättare sagt grundrida henne bättre, då hon fortfarande kan bli vinglig i gångarterna. Och är olydig. : ) Jaja Blir ett lång inlägg. hahaha. Idag bölir det hoppträning för Pillan. :)

haha nuser jag min pappa cykla runt på min cykel, den dampade i skolan, hela kedjan fasnade och hoppade, på ett konstigt sett och det gick inte att komma fram. Både David, Kalle och Emil försökte lagga det men det gick inte såbra.. Haha dom var svarta om händerna.. :) Men dom kunde ingte laga det, man var tvungen att skruva lös nått. Fattar inte! .  ... :)
Jaja pappa hämtade mig och fixade det nu.Eftersom han kunde cykla på den . :) Måste ut nu och fixxa ponnyn. :) Anna åker med och fotar.. :) Kommer bilder. :)



datorbild!! Har mammas dator!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar