22 september 2011

Det är över!!

Skönt!!! UTVECKLINGS SAMTALET ÄR ÖVER!! YEY!! hAHA Dom hade ändratr tid på  mig utan att vi visste om det så när vi var där klockan fyra så kom det ingen.. Så kollade mamma sitt mejl när jah skulle ha, då skulle jag ha klockan 16:45 så vi åkte hem igen. :) hahah! Sedan kom vi tillbaka... hHAHAHAHA såklart!! Men utvecklings samtalet gick TOPPEN, DUKTIG JOHANNA!! Hade inga problem eller så i något av alla ämnen. Eftersom man var TVUNGEN att ha ett mål, så vill jag förstora engelska ord lådan eller vad det heter.... Nu ska jag ut oxh rida Uzzi eller aah efter att Maria kommit och hämtat dom i sommar hagen..! LAT.SE ! Orkar vekligen inte gå och hämta. Den enna hästen som inte går ,utan bara lösar och drar benen efter sig, drar man i grimskaftet så händer INGET! ingenkontoll.se !! hahah! Ne nu ska jag nog hämta hästerna innan spöregnet kommer igen!!! Ber pappa hännga med! pappa.se!! hihiih! yey!

Kommer ingen bild nu, för att jag inte har några bilder på denna dator :) Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar