06 augusti 2011

TRåkigt:(

Har så sjukt tråkigt. Så bloggar i stället... Ska dusch nu. Och sedan sova i mammas säng eftersom mamma är på fest. Pappa gick precis och la sig. Så jag ska med sovis nu. EFTER duschen.

Jaja . Red Uzzi idag, red ut och klättrade lite. Hästen BLEV SVETTIG! HIHIHAHAHA! Men hon jobbade , klättrade typ 2 gånger upp ioch ner för en inte så brant backe. Sedan efter det så red jag upp för skitttt brant backe.. .Men pollen är så duktig. Så hon klarade det :) hahah:) Tänker inte på min stavning nu. Orkar inte! Såå ddaaaaa... Stod i över en timma och borstade, knoppade, och myste... Var så länge sedan, jag fick mysa med min polle. Så var sjukt härligt. :) Glömde tyvär ta bild på det :(




sKA SOVA NU!!!




sOV GOTT ALLIHOPA!
PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar