20 augusti 2011

Gråbo Resultat♥

Jag har som sagt i tidigare inlägg varit och tävlat i gråbo i dag :) Gick si och så. Är inte nöjd :( hahah


Bilderna kommer sist;)

80 (cm) : Det var stil hoppningen :)
På framhoppningen var hon helt okej. Lugn och fin, och helt okej som sagt. Sedan när jag kom in på banan, var det sjukt litet, fast i försej vilket som är väldigt bra för Uzzi! Men i allafall jah fick min start signal och hälsade på domaren.
 (ointressan fakta)
Varje gång jag skulle svänga gick det inte, hon flöt ut och blev lång. Men det värsta var att hon inte gick att få stopp på ! Jag typ travade in på femman, hon hoppade men rev tyvär :( Så fick 35 poäng på ritten. hahah:( Men men, hoppade på pelan-stången. Så var inte styrbar.

85:
Bytte till ett kopparbet i stället så jag kunde styra.
Framhoppningen var hon skitthhh fin på och hoppade som en gud! Vi hoppade ettan, tvåan, trean. Men sedan kom vi till det läskigare hindret! Typ! Där hon vägrade ut sig! :( Blev så sjukt arg... Men vad ska man göra ?Detta är ju min fjärde lokala tävling! Tack Anna för att jag fick följa med dig dit.. :) Därför får du en fett länkning till din blogg!



http://annasfotomodell.blogspot.com/


Nu kommer bilder från dagen :) ( dom är inte jätte bra, eftersom det är pappa som tagit dom. Tack!)





Har inte hunnit beskära dom enu. Men ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar