14 augusti 2011

Långt inlägggggggg


Igår blev det ett långtt inlägg. Gick upp kl 10:45. Har läst lite bloggar och klar vid datorn om vi säger såå. Mejlar med uzzi's gamla äger och bestämmer när dom ska komma och kolla på uzzi. Ska bli väldigt kul :) Har så tråkigt som jag typ skriver i varje inlägg! Ska ut nu och rida ponnyn. eller jah ska nog äta frukost och så först :) hihi :) Sedan blir det tid med Linnea. Vi skulle ner och bada, men det är inget gött väder :( Typ mulet. Vilket är väldigt tråkigt. :( Sommaren är över säger många , men inte i min värld! Jag ska iallafall hoppa från 5:an innan sommarens slut! Ska upp och rida dressyr i PD i dag :) Jobba igenom henne lite! Kanske lite bommar med. Får se om jag kan dra med mig angelica! Tror inte det eftersom hon hoppade i går :) Jaja Kommer inga bilder då :( Skriver hur det gick och så sedan i kväll. 
"Måste dra nu"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar