07 maj 2012

Nja..

Var ingen gård att ha för min smak och min familj, inget höjdare kan jah ju säga!
Men nu är vi på väg hem och ska rida uzzi hann inte innan vi åkte. Men skall bara rida en sväng med LUGNT tempo all time. Ya planen för idag!

Vi hörs! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar