08 maj 2012

Jippie!

Vi vann alla matcher vi spela! Fy fan va vi är grymma! Vi gick till guldslutspel, åhh så härligt visst är jag grym målvakt?! hahahahahahahaha....
Så vi åker tillbaka dit på fredag igen. :))

YEEY NU SKALL VI VINNA SKITEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar