.
08 maj 2012
Jippie!
Vi vann alla matcher vi spela! Fy fan va vi är grymma! Vi gick till guldslutspel, åhh så härligt visst är jag grym målvakt?! hahahahahahahaha....
Så vi åker tillbaka dit på fredag igen. :))
YEEY NU SKALL VI VINNA SKITEN!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar