Ridningen tar mycket av min tid som ni alla vet. Men min mening är så här: Vill du satsa, SATSA DÅ!
Jag kan känna mig väldigt utanför ibland då mina vänner skall till ett shopping center eller till någon fotbolls plan, alltid kan jag ju inte följa med då jag måste rida eller skall på träning med uzzi. Händer ofta att jag känner mig väldigt utanför eftersom dom går och har jätte kul medans jag måste rida. Ibland könner jag *ässchh orkar inte rida idag, vill vara med mina vänner som en vanlig tolvåring* Men samtidigt *nej, jag vill satsa på hästar och nå upp till dessa mål jah satt upp för mig själv*. Jag har funderat massa kvällar nu om jag skall satsa eller inte? För detta är ju ingen sport som någon tvingar mig att göra, nej jag väljer helt själv vad jag vill satsa på! Och har nu bestämt mig,
JAG SKA SATSA PÅ HÄSTARNA OCH TÄVLINGARNA!!! Jaoo vi kör på de!
Jag har EN dag i veckan då jag kan vara med mina vänner, försöker göra fler dagar då jag kan vara med vänner, då jag på helger går upp tidigt rider och sedan kan vara med kompisar och sova över med friends. Men är ju ganska trött på morgonen... ? hehe.. Men försöker, för mina vänner betyder MYCKET för mig! Men vissa av mina kompisar säger men måste du rida idag=? Ja, jag måste jag VILL satsa! Att rida 6 dagar i veckan + läxor. De är tight!!! Men jag lever med det och som sagt:
JAG VILL SATSA!
Hoppas alla vänner som läser detta. Inser hur mycket deras vänskap betyder för mig!
Love u<3
// Johanna

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar