10 november 2011

Tjena tjena.x) Är ni vakna? Det ät jag, eller jag ligger fortfarande kvar i min säng. Ska gå upp nu så att jag hinner till skolan! Börjar 8:20, och slutar klockan 13:40, efter det blir det hem och rida.;) Hon ska få ut och skritta en sväng och jobba lite dressyr övningar för att få henne mjuk och lugn. Ska hoppa lektion för Pillan med klockan halv elva.:) Ska bli jättekul eftersom uzzi har ståt (stav?) i fyra veckor från hoppandet. Hon har inte hoppat ett enda hinder. Så ska köra i gång igen nu.:)

Och vet nu en annan nyhet?
Vi var med på "vi i femman" idag gick la inte så bra för mig... Och en sak till vi lottade om att vara lucia på vårt lucia tåg i jul. Och först blev det felicia som blev, men sedan ville inte hon vara och då blev JAG!!! JIPPO YAMMI! happy Chey:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar