23 november 2011

Gå med du med? :)

Jag är med i tävling om att få blogga på NellieBerntsson's blogg. :)

Länk:
NellieBerntsson.se


1. Kommentera att du är med i tävlingen. Glöm inte namn, mejl & bloggadress i kommentaren.

2. Länka NELLIBERNTSSON.SE på din blogg, med denna bilden & texten. JAG ÄR MED ITÄVLINGEN: BLOGGA PÅ NELLIEBERNTSSON.SE FÖR EN DAG!

3. skriv ngt (på din blogg) om varför du läser min blogg & vad du tycker om med den.

  • Jag läser nellieberntssons blogg för att jag tycker hon har ett väldigt moget betende och hon skriver på ett ordentligt sett, så man förstår texten. Jag tycker det är sjukt roligt att läsa bloggen. Hon har liksom gått igenom sol och regn. Ja ni fattar , hon kämpar hela tiden och ger inte upp i första taget. :) Hon rider väldigt bra och tar hand om sina djur. Men det är inter bara djuren hon tar hand om såklart, sina vänner. :) Jag vill bara säga LÄS LÄS LÄS!!! PÖXX.. :D  Så säger bara läs den blogg. :) Hon är en ur duktig bloggare och ryttare såklart. :)
( texten formulerade sig inte så bra.. )

// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar