01 juli 2011

Tjooo :)

Hallo :)

Hon som ska driva bloggen är jag :)) hhiihihihi:) 
Heter Johanna Smideland :)

Jag kommer att driva bloggen i både framgångar och motgångar. 
Jag hoppas att ni vill läsa. 
Nu ska jag skriva lite vad bloggen ska handla om :

Mig..
Min häst Uzzi ( skriver mer om henne sedan )
Mina tävlingar och träningar. 
Jag kommer att lägga upp många video filmer, för orkar inte skriva. :) 


Till min häst :
Hon heter då Uzzi som sagt och är ett grinigt new forest sto. :( Hon har mycket vilja och sjukt envis. Jag har inte haft henne så länge så går si och så.... Jag har haft  henne sen den 12 mars då vi hämtade henne i Jönköping. Själv bor jag i Partille- Göteborg. :)
 Hon är en mycket pigg och stark polle, men det är la alla new forestar ?!?!?!?!?!?!?!?!?

Jaja ska i alla fall börja blogg :) 



Bilder på my horses. :) 






EN BILD PÅ MIG :) 
( GAMMAL ) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar