24 juli 2011

Hemma igen :)

Japp, då jag hemma igen :) - Gud va skönt. Har varit en LÅNG helg. Har sovit i en gammal husvagn som stank så jävla äckligt! Såg att Linnea bara gjort ett inlägg ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Varför- ? hon saaaa ju att hon skulle blogga varje dag:@

Jaja nu driver jag bloggen igen!
Angelica fick inte en nolla under helger, eftersom han rev i varje klass. :( men det hade regnat och sjukt knöligt. Så därför så gick det som det gick! Men typ alla fick nåt fel :( Så det gick siochså.


JAJA är hemma igen efter Varberg, för er som läst tidigare inlägg om Varberg!

Sitter nu i bilden upp till Skåne " AW sport horses"



Angelica skall ditt. : ) Jag var där föra året men lånade häst där. Men det var sjukt tråkigt. För jag var för duktig för den gruppen, för aahh. vi gjorde typ ett prov . Ska åka ditt i nästa år. ( tror jag ) Fast på jump Camp B. Med egen häst!
Orkar inte skriva mer nu!

Angelica åker ditt med Anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar