23 februari 2012

Chill med kompisar:.:)

Idag igen.. haha, imon med, jag ska fixa mig med Sadaf till discot! :) Uzzi ska nog vara ledig hinner inte annars!!:) Ska bli kul att gå på disco imon, har en stor hemlighet som kommer ut på bloggen på kvällen EFTER discot.:) Kommer mobil blogga lite under kvällen från discot och skriva hur det är och vilka jag har dansat med och kanske ..... Mer om allt i morgon, men först på morgonen blodprov..:(
Jag har tänkt lite på vad jag ska blogga om, så ni tycker det är kul att läsa och följa bloggen. Har inte kommit fram till ett beslut ännu men det tippar mer åt det hållet, alltså det beslutet!:)
Besluten är:
Skriva om mina dagar endast / skriva om allt ( typ som jag gör nu)
Vad tycker ni är intressantast att läsa om?;)
Skriv en kommentar!:)

Just nu smsar jag lite med pojkvän.:) Gulliga sms i inkorgen och finns många som är iväg skickade med för den delen.:)<3

Så god natt babys:)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar