31 december 2011

Gott nytt år till er alla!

Jag önskar er alla ett gott nytt år. 2012 kommer nya utmaningar inom ridsporten och mitt privat liv. Jag taggar till det nya året. Och är redo till massor av nya utmaningar, jag hoppas med stora förhoppningar att detta året blir bäst. :) Man börjar ny skola, alltså nya vänner. Kommer tävla högre höjder med Uzzi. Kommer tävla mer på Uzzi  samt kommer träna henne till 110% har varit så himla slapp och lat med min häst nu den sista tiden. Vilket jag ångrar enormt mycket och ska bättra mig med detta. Vet ännu inte vad jag ska ha för nyårslöfte. Har ni något förslag? Fast jag har ju tid att tänka ut någonting eftersom det är tre timmar och 50 minuter kvar till det SMÄLLER!  Kommer gå ner till ett berg där man ser utöver hela partille. Själv kommer vi inte släppa några raketer pga våra djur och det blir djurplågeri då. Men däremot kommer vi ha såna lyktor( typ) såna man släpper i Thailand framför allt. Det har vi som raketer i år.
Jag kommer ta massa bilder såklart, som jag sedan lägger upp på bloggen.

Ses sedan:=)

Bjuder. :) 
// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar