09 oktober 2011

Tjaaaaa:)

Tjabba allihopa, bloggar från mammas iphone4. Hehe sköj. Ska också köpa en på onsdag, så då kan ni räkna med 110% uppdatering. Bilder och allt kommer i mon! Hoppas ni mår bra, för jag mår rätt bra faktiskt. Angelica hoppade Uzzi idag på bulycke, det gick inte det bästa! (bilder kommer från tävling imon:)



FÖRKLASS:

Då vägrade hon Tyvärr ut sig! Jag upplevde att Uzzi inte va på humör eftersom hon inte ens gick in i transPorten imorse... Så jag tror inte hon var på humör idag!

GPKVAL:

Tyvärr vägrade hon ut sig i gpkvalet också! Jag säger samma sak som i förklassen! Hon var inte på humör! Jag hoppas det går bättre nästa gång jag ska tävla på alejennylund blir det LB första gången... Ska bli sjukt kul! Ska titta på truetalent nu! ;)


VEM RÖSTAR NI PÅ???;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar